Sunday 28 November 2010

Juleshopping i Belfast, og snø i Irland!:)

Hei!:)

I går reiste jeg til Belfast for litt juleshopping:) Jeg, Zara og Pelle fikk shoppet masse, og sett bittelitt av byen :) Det var herlig å ta seg en dag fri fra skolearbeidet, og komme seg en litt ut fra Dublin.
Vi tittet ikke så mye rundt i byen. Shopping ble prioritert, men Belfast ligger kun 2 timer med buss fra Dublin så det blir nok flere turer dit:) Byen er perfekt for shopping siden alt er mye billigere enn i Dublin.

Kamera mitt klikket i går, så jeg fikk desverre ikke tatt noen bilder. Mamma og pappa: jeg ønsker meg nytt kamera til jul!!;)

I går natt snødde det her i Dublin. Det skapte kaos i byen, men det gav meg en herlig julestemning:)

I dag er det første advendt, og julen nærmer seg med stormskritt:) Vi har fortsatt 4 oppgaver, og to presentasjoner som skal leveres før jul. Litt julekos blir det uansett:) Neste uke arrangerer Ansa julepub med gløgg og grøt. Det blir nok veldig koslig!

Ønsker alle en flott uke!:)
Herlig med litt julestemning utenfor leiligheten vår:)
                                    

Snø utenfor vinduet mitt:)
:)

No comments:

Post a Comment